Краса врятує світ!
Сценарій родинного свята
Проведеного
учнями
6 – б та 8-А класу
Класні
керівники Т.Г. Руденко і Т.В. Устімова
Час проведення — 1 год.
Мета:
- Ознайомити учнів із шедеврами світового живопису, розкрити ідею краси людини — її духовне багатство
- Формувати естетичий смак, почуття прекрасногота здорового образу життя.
- Розвивати уміння абстрактно мислити, аналізувати, узагальнювати, порівнювати, робити висновки.
- Сприяти формуванню загальнокультурної компетенції , інформаційної компетенції.
- Виховувати в учнів бажання творити добро, здатність боротись проти зла.
Формі и методи: лекція, бесіда (проблемна, пошукова), міні-
диспут, робота
в группах, проектне навчання,
використання комп’ютерних технологій.
Наочність:мультимедіа, комп’ютер, репродукції, презентації.
Хід виховної години
Блок 1. Віртуальна екскурсія.
Блок 2.Джерело натхнення.
Блок 3.Творчість.
Учитель.
Доброго дня, любі діти! Я
прошу вас хвилинку постояти. Хай першими сядуть уважність та щирість, другими –
сердечність та чуйність, а згодом – доброта та милосердя. Ви завагалися? А
чому? Я не випадково зупинила вас. Кожен на
хвилинку замислився
над чистими джерелами своєї душі.
Поверніться,
будь-ласка, один до одного, покладіть долоні своєму товаришу. Ви
відчуваєте тепло його руки. Це тепло його серця і тепло душі. Воно зігріває вас, так як і богатство ваших душ може зігріти ближнього.
1 ведуча: Доброго
дня усім присутнім у цьому залі! Раді вітати вас, шановні глядачі.
2 ведуча: Сьогодні поговоримо про такі важливі речі у
нашому житті, як добро і красу. Бо світ
наш не зовсім простий.
Дівчинка:
Розпочинається година доброти,
Тож прошу вас,серця свої відкрити,
Щоб зрозуміти і запам’ятати,
Лише з добра
усе бере
початок!
Мудрець
сказав: «Краса врятує світ!»
Але уже на
протязі століть
Панує істина проста:
«Наш світ врятує
доброта».
(звучить пісня «Дорога к солнцу»)
I Блок
1 ведуча: За час підготовки до нашого свята, ми провели невеличке
опитування серед учнів 6 класів.
2 ведуча: І що ж вияснилося?
1 ведуча: З’ясувалося, що кожен учень по -своєму сприймає красу. Учням
задали два питання:»Що таке добро?» і «Що таке краса?»
(ведучі зачитують відповіді учнів)
3 ведуча: згідно даними опитування старшокласників 69% дівчат формують свій
ідеал краси під впливом модних журналів. Ми сьогодні проведемо віртуальну
екскурсію і спробуємо розібратися у цих
питаннях.
4 ведуча: У всі часи художники, поети і музиканти прославляли жінку. Усіх
їх поєднувала одна властивість – краса, краса душі. Скільки б не існувало
людство, його уявлення про красу ніколи
не повторюється. Кожна епоха береже свої образи краси. І вони по -своєму цікаві
та оригінальні.
(слайд 1)
1 ведуча: Відомий художник Леонардо
да Вінчі присвятив більшість своїх полотен прекрасним мадоннам. Найвідоміша
робота – Мона Ліза, Джоконда..
Леонардо зустрів Джоконду на порозі свого 50-річчя. Він так описував першу
зустріч художника з Моною Лізою.:
Юнак: … в кабінет тихо зайшла молода жінка. На ній була дорога сукня і
волосся було зачесане по моді того часу – з локонами, котрі спускалися на
плечі. Чи була вона гарна? Ні, ні трішки, багато жінок набагато красивіші, ніж
вона, але що в ній було прекрасним – це простота, природність. Під дугами брів
сяяли невеликі, але чудові ясні, живі очі. Коли вона увійшла – зніяковіла.
Батько з любов’ю сказав:
-
Ось вона, наша Мона Ліза, ось чий
портрет ми бажаємо бачити….
Від цих слів вона почервоніла, і раптом її лице засяяло посмішкою і стало незвичайно
привабливим для художника – зніяковілим і трішки лукавим, і щось причаїлося в
глибині душі, нерозгадане…
Уже протягом 6 століть приваблює своїм поглядом Джоконда.
Ми дійсно бачимо її посмішку, коли
віддаляємося від картини. А коли ж наближається
- вона сумна.
(слайд 2)
2ведуча: В Античній Греції відомі скульптури давньогрецьких богів мали
ідеальний характер. Мармурова скульптура богині краси і кохання Афродіти
відображає еллінські норми краси і
гарного жіночого тіла. Арістотель говорив, що краса – це співвідношення частин
цілого, органічна цілісність.
(слайд 3)
3ведуча: Для простих людей слов’янських народів ідеалом краси вважали
краснощоку, пишну дівчину, жінку, котра пристосована до праці і народження
здорових діток. Селянка, яка добре працює, повинна гарно харчуватися, а фізична
праця їй не дасть розтовстіти.
(слайд4)
1 ведуча: Аристократи вважали зовсім по-іншому. Тоненькі ручки, маленькі
ніжки, ніжне тіло. В Китаї ноги дівчатам забивали у дерев’яні колоди і вони не
могли не тільки працювати, але і нормально ходити.
Тепер людям подобається більше всього юність, і визнають тільки її красу.
Жінка ніколи не стає старше 20 років.
II Блок
1 учень
Коли ти будеш добрим,
Про тебе люди скажуть.
Ніколи не
забудуть про ввічливість твою.
У школі і удома усім давно відомо
Що добрих не народжують, а добрими стають.
2 учень
Не лінуйтесь робити добро
Лише зла не
бажайте нікому
Бо воно, як велика гора,
Стане вам на шляхові земному.
3 учень
І старайтесь робити добро
День і ніч,
і у кожну хвилину,
Щоб серденько, як сонце, цвіло,
Це хорошою робить людину!
(Виходить
учитель із запаленною свічкою, на фоні музики робить загальний висновок)
Учитель.
Що найціннішого є у житті,
І
найдорожчого за все на світі,
То –
доброта, запам’ятайте діти,
І хай вона
крокує по землі.
Цінніша перлів, золота і слави,
Вона єдина зігріває нас,
Така одвічна, мудра , нелукава,
Пригорне кожне серце повсякчас.
А ми
сьогодні, поєднавши руки,
Запалюємо свічку доброти,
Її вогонь освітлює стежину
Й допомагає впевнено іти.
Любіть життя, несіть в долонях світло,
І
відкривайте душі для
добра,
І буде янгол щиро Ваш радіти,
І
доторкнеться вашого
плеча.
Пісня
«Людина починається з добра» (передача свічки)
Завершити заняття
можна одним із наступних висловів:
Піклуючись про щастя
інших, знаходиш своє власне. (Платан)
Немає нічого вищого та прекраснішого, аніж
давати щастя багатьом людям.
(Л. Бетховен)
Фахівці
стверджують, що добрі справи позитивно впливають на наше психофізіологічне
здоров'я. З'ясувалося, що стан людини, охопленої поривами доброти, організм
сприймає як позитивний стрес і виробляє величезну кількість захисних речовин.
Тому по-справжньому добрі люди набагато рідше хворіють. До того ж, у стані
«приступу доброти» виробляються гормони, що активізують розумову діяльність і
збуджують творчий потенціал.
- А що відбувається з людиною, яка робить злі вчинки?...
(Обговорення.)
Це
сталося колись давно в дивовижному місті, у якому жив великий мудрець. Слава
про його мудрість рознеслася далеко за його рідне місто. Але була у місті
людина, яка заздрила його славі. І ось вирішила вона придумати таке запитання,
щоб мудрець не зміг на нього відповісти. Вона пішла на галявину, піймала
метелика, посадила його між зімкнутих долонь і подумала: «Я запитаю в мудреця,
який метелик у мене в руках - живий чи мертвий. Якщо він скаже «живий», я
стисну долоні — і метелик помре, а якщо він скаже «мертвий», я розтулю долоні —
і метелик полетить. Тоді всі зрозуміють, хто з нас розумніший». Так усе й
відбулося, заздрісник піймав метелика, посадив його між долонями (стуліть
долоні), вирушив до мудреця і запитав у нього: «Який метелик у мене в руках —
живий чи мертвий?» (Витягніть руки.) І тоді мудрець сказав: «УСЕ У ТВОЇХ
РУКАХ».
Діти
виконують пісню «Хорошо идти по свету».
4ведуча:
Не говори про доброту, коли ти сам нею не сяєш,
Коли у радощах витаєш, забувши про чужу біду.
Бо доброта не тільки те, що обіймає тепле слово,
В цім почутті така основа, яка з глибин душі росте.
Коли її не маєш ти, то раниш людяне в людині,
Немає вищої святині, як чисте сяйво доброти.
Танок «Бугі-вугі»
III блок
-
Доброго дня, людоньки, дітоньки!
Та ж подивіться на мене, яка я гарна. І все тому,
що завітала до вас на свято. Буду вас поздоровляти, грати з вами та співати.
-
Хух, трохи не спізнилася. Доки
увесь наш Чулаківський ярмарок обійшла, пирогів у тітки Лариси придбала, із
Лаврентіївною поздоровалась, Молочка у Мозолів замовила, думала, що спізнюся.
Втомилася. А чого це ти, Солохо, така сердита?
-
Вона ще й питає. Поглянь на себе:
розігрілася, розрум’янилася, кожух розхристаний. А у нас же свято… Чи тебе це
не стосується?
-
А тебе стосується? Ти , мабуть,
нарядилася, як на свято. У тебе голова, як чавун. Тобі, що не кажи, в одне вухо
вскочить, а в інше вискочить і побіжить так, що і не наздоженеш.
-
А твої думки зовсім не запряжеш.
Мотиляються туди-сюди. Ніяк докупи не зберуться.
Ведучий
-
Годі вам сваритися. Запрошую вас
подивитися справжній показ мод. А моделями будуть дівчата із 6-б та 8-а класів.
Прикраси юні майстрині виготовили самостійно. Проявили творчість, фантазію і
отримали прекрасний результат.
Дівчата презентують прикраси для волосся,
створені власними руками.
Учитель. Ну що ж, любі діти. Підходить до завершення наша
виховна година. Я вірю в те, що відсьогодні стала добрішою кожна дитина. Я
вірю, що запалений вогник доброти поселиться у ваших серцях і з ним ви будете іти по життю до своєї
мети. Ну і, звичайно, я щиро дякую шановним
гостям, які були сьогодні з нами.
Нехай любов земна і
доброта сердечна
Завжди крокують поруч з Вами у житті.

Комментарии
Отправить комментарий