Сценарій родинного свята



Краса врятує світ!

Сценарій родинного свята
Проведеного  учнями 
6 – б  та  8-А класу
Класні  керівники  Т.Г. Руденко і   Т.В. Устімова
Час проведення — 1 год.

Мета:
  • Ознайомити учнів із шедеврами світового живопису, розкрити ідею краси людиниїї духовне багатство
  • Формувати естетичий смак, почуття прекрасногота здорового образу життя.
  • Розвивати уміння абстрактно   мислити, аналізувати, узагальнювати, порівнювати, робити  висновки.
  • Сприяти  формуванню загальнокультурної компетенції , інформаційної компетенції.
  • Виховувати в учнів бажання творити добро, здатність боротись проти зла.
Формі и методи: лекція, бесіда (проблемна, пошукова), міні- диспут, робота в группах, проектне навчання, використання комп’ютерних технологій.
Наочність:мультимедіа, комп’ютер, репродукції, презентації.
Хід виховної години
Блок 1. Віртуальна  екскурсія.
Блок 2.Джерело натхнення.
Блок 3.Творчість.
Учитель. Доброго дня, любі діти! Я прошу вас хвилинку постояти. Хай першими сядуть уважність та щирість, другими – сердечність та чуйність, а згодом – доброта та милосердя. Ви завагалися? А чому? Я не випадково зупинила вас. Кожен на хвилинку замислився над чистими джерелами своєї душі.

Поверніться, будь-ласка, один до одного, покладіть долоні своєму товаришу. Ви відчуваєте тепло його руки. Це тепло його серця і тепло душі. Воно зігріває вас, так як і богатство ваших душ може зігріти ближнього.

1 ведуча:  Доброго дня усім присутнім у цьому залі! Раді вітати вас, шановні глядачі.
2 ведуча: Сьогодні поговоримо про такі важливі речі у нашому житті,  як добро і красу. Бо світ наш не  зовсім простий.

Дівчинка:
Розпочинається  година доброти,

Тож прошу вас,серця свої відкрити,

Щоб зрозуміти і запам’ятати,

Лише з добра усе бере початок!

 
Мудрець сказав: «Краса врятує світ!»

Але уже на протязі століть

Панує істина проста:

«Наш світ врятує доброта».

(звучить пісня «Дорога к солнцу»)

 
I Блок

1 ведуча: За час підготовки до нашого свята, ми провели невеличке опитування серед учнів 6 класів.
2 ведуча: І що ж вияснилося?
1 ведуча: Зясувалося, що кожен учень по -своєму сприймає красу. Учням задали два питання:»Що таке добро?» і «Що таке краса?»
(ведучі зачитують відповіді учнів)

3 ведуча: згідно даними опитування старшокласників 69% дівчат формують свій ідеал краси під впливом модних журналів. Ми сьогодні проведемо віртуальну екскурсію і  спробуємо розібратися у цих питаннях.

4 ведуча: У всі часи художники, поети і музиканти прославляли жінку. Усіх їх поєднувала одна властивість – краса, краса душі. Скільки б не існувало людство, його уявлення про  красу ніколи не повторюється. Кожна епоха береже свої образи краси. І вони по -своєму цікаві та оригінальні.
(слайд 1)
1 ведуча: Відомий художник Леонардо  да Вінчі присвятив більшість своїх полотен прекрасним мадоннам. Найвідоміша робота – Мона Ліза, Джоконда..
Леонардо зустрів Джоконду на порозі свого 50-річчя. Він так описував першу зустріч художника з Моною Лізою.:

Юнак: … в кабінет тихо зайшла молода жінка. На ній була дорога сукня і волосся було зачесане по моді того часу – з локонами, котрі спускалися на плечі. Чи була вона гарна? Ні, ні трішки, багато жінок набагато красивіші, ніж вона, але що в ній було прекрасним – це простота, природність. Під дугами брів сяяли невеликі, але чудові ясні, живі очі. Коли вона увійшла – зніяковіла.
Батько з любов’ю сказав:
-          Ось вона, наша Мона Ліза, ось чий портрет ми бажаємо бачити…. 
Від цих слів вона почервоніла, і раптом  її лице засяяло посмішкою і стало незвичайно привабливим для художника – зніяковілим і трішки лукавим, і щось причаїлося в глибині душі, нерозгадане…
  Уже протягом  6 століть приваблює своїм поглядом Джоконда. Ми дійсно бачимо  її посмішку, коли віддаляємося від картини. А коли ж наближається  - вона сумна.
(слайд 2)
2ведуча: В Античній Греції відомі скульптури давньогрецьких богів мали ідеальний характер. Мармурова скульптура богині краси і кохання Афродіти відображає еллінські норми  краси і гарного жіночого тіла. Арістотель говорив, що краса – це співвідношення частин цілого, органічна цілісність.

(слайд 3)
3ведуча: Для простих людей слов’янських народів ідеалом краси вважали краснощоку, пишну дівчину, жінку, котра пристосована до праці і народження здорових діток. Селянка, яка добре працює, повинна гарно харчуватися, а фізична праця їй не дасть розтовстіти.

(слайд4)
1 ведуча: Аристократи вважали зовсім по-іншому. Тоненькі ручки, маленькі ніжки, ніжне тіло. В Китаї ноги дівчатам забивали у дерев’яні колоди і вони не могли не тільки працювати, але і нормально ходити.
Тепер людям подобається більше всього юність, і визнають тільки її красу. Жінка ніколи не стає старше 20 років.

II Блок

1 учень
 Коли ти будеш добрим,
Про тебе люди скажуть.
Ніколи не забудуть про ввічливість твою.
 У школі і удома усім давно відомо
Що добрих не народжують, а добрими стають.

2 учень

Не лінуйтесь робити добро
Лише зла не бажайте нікому
Бо воно, як велика гора,
Стане вам на шляхові земному.

3 учень

 І старайтесь робити добро
День і ніч, і у кожну хвилину,
Щоб серденько, як сонце, цвіло,
Це хорошою робить людину!

 
(Виходить учитель із запаленною свічкою, на фоні музики робить загальний висновок)

Учитель.

Що найціннішого є у житті,
І найдорожчого за все на світі,
То – доброта, запам’ятайте діти,
І хай вона крокує по землі.

Цінніша перлів, золота і слави,
Вона єдина зігріває нас,
Така одвічна, мудра , нелукава,
Пригорне кожне серце повсякчас.

А ми сьогодні, поєднавши руки,
Запалюємо свічку доброти,
Її вогонь освітлює стежину
Й допомагає впевнено іти.

Любіть життя, несіть в долонях світло,
І відкривайте душі для добра,
І буде янгол щиро Ваш радіти,
І доторкнеться вашого плеча.

Пісня «Людина починається з добра» (передача свічки)


Завершити заняття можна одним із наступних висловів:
Піклуючись про щастя інших, знаходиш своє власне. (Платан)
   Немає нічого вищого та прекраснішого, аніж давати щастя багатьом людям.
 (Л. Бетховен)
Фахівці стверджують, що добрі справи позитивно впливають на наше пси­хофізіологічне здоров'я. З'ясувалося, що стан людини, охопленої поривами доброти, орга­нізм сприймає як позитивний стрес і вироб­ляє величезну кількість захисних речовин. Тому по-справжньому добрі люди набагато рідше хворіють. До того ж, у стані «приступу доброти» виробляються гормони, що активі­зують розумову діяльність і збуджують твор­чий потенціал.
- А що відбувається з людиною, яка робить злі вчинки?... (Обговорення.)
Це сталося колись давно в диво­вижному місті, у якому жив великий мудрець. Слава про його мудрість рознеслася далеко за його рідне місто. Але була у місті людина, яка заздрила його славі. І ось вирішила вона придумати таке запитання, щоб мудрець не зміг на нього відповісти. Вона пішла на галя­вину, піймала метелика, посадила його між зімкнутих долонь і подумала: «Я запитаю в мудреця, який метелик у мене в руках - живий чи мертвий. Якщо він скаже «живий», я стисну долоні — і метелик помре, а якщо він скаже «мертвий», я розтулю долоні — і метелик полетить. Тоді всі зрозуміють, хто з нас розумніший». Так усе й відбулося, заздрісник піймав метелика, посадив його між долонями (стуліть долоні), вирушив до мудреця і запитав у нього: «Який метелик у мене в руках — живий чи мертвий?» (Витягніть руки.) І тоді мудрець сказав: «УСЕ У ТВОЇХ РУКАХ».

Діти виконують пісню «Хорошо идти по свету».

4ведуча:
Не говори про доброту, коли ти сам нею не сяєш,
Коли у радощах витаєш, забувши про чужу біду.
Бо доброта не тільки те, що обіймає тепле слово,
В цім почутті така основа, яка з глибин душі росте.
Коли її не маєш ти, то раниш людяне в людині,
Немає вищої святині, як чисте сяйво доброти.

Танок «Бугі-вугі»
III блок
-          Доброго дня, людоньки, дітоньки!
Та ж подивіться на мене, яка я гарна. І все тому, що завітала до вас на свято. Буду вас поздоровляти, грати з вами та співати.
-          Хух, трохи не спізнилася. Доки увесь наш Чулаківський ярмарок обійшла, пирогів у тітки Лариси придбала, із Лаврентіївною поздоровалась, Молочка у Мозолів замовила, думала, що спізнюся. Втомилася. А чого це ти, Солохо, така сердита?
-          Вона ще й питає. Поглянь на себе: розігрілася, розрум’янилася, кожух розхристаний. А у нас же свято… Чи тебе це не стосується?
-          А тебе стосується? Ти , мабуть, нарядилася, як на свято. У тебе голова, як чавун. Тобі, що не кажи, в одне вухо вскочить, а в інше вискочить і побіжить так, що і не наздоженеш.
-          А твої думки зовсім не запряжеш. Мотиляються туди-сюди. Ніяк докупи не зберуться.
Ведучий
-          Годі вам сваритися. Запрошую вас подивитися справжній показ мод. А моделями будуть дівчата із 6-б та 8-а класів. Прикраси юні майстрині виготовили самостійно. Проявили творчість, фантазію і отримали прекрасний результат.

 Дівчата презентують прикраси  для волосся,  створені власними руками.
Учитель. Ну що ж, любі діти. Підходить до завершення наша виховна година. Я вірю в те, що відсьогодні стала добрішою кожна дитина. Я вірю, що запалений вогник доброти поселиться у ваших серцях і з ним ви будете іти по життю до своєї мети. Ну і, звичайно, я щиро дякую шановним гостям, які були сьогодні з нами.

Нехай любов земна і доброта сердечна

Завжди крокують поруч з Вами у житті.
 


 



Комментарии