План-конспект
інтегрованого уроку
(інформатика –
англійська мова)
проведеного у 5
класі
вчителем
англійської мови Устімовою Т.В.
та вчителем
інформатики Верещакою І.В.
Тема: Архітектура персонального комп’ютера.
Мета:
-ознайомити учнів з новою лексикою теми;
- систематизувати лексичні одиниці теми;
-навчати монологічного мовлення з опорою на прочитаний текст із використанням вивченої лексики;
- практикувати роботу учнів у групах;
-ознайомити учнів з новою лексикою теми;
- систематизувати лексичні одиниці теми;
-навчати монологічного мовлення з опорою на прочитаний текст із використанням вивченої лексики;
- практикувати роботу учнів у групах;
-розвивати навички
порівнювати і узагальнювати отримані результати;
- виховувати інформаційну культуру.
- виховувати інформаційну культуру.
Матеріали до уроку:
- презентація «Архітектура ПК» англійською мовою;
- картки із зображенням пристроїв(НО1);
- картки для моделювання(НО2);
- проектор, комп’ютер, папір, фломастери.
- презентація «Архітектура ПК» англійською мовою;
- картки із зображенням пристроїв(НО1);
- картки для моделювання(НО2);
- проектор, комп’ютер, папір, фломастери.
Тип уроку: інтегрований (інформатика – англійська мова)
«Хто не вміє
говорити – кар’єри не зробить»
(Бальзак)
Хід уроку
I.
1)
Greeting and aim
T1: Good morning, children.
Ps: Good morning, teacher.
T1: I’m glad to see you today!
Ps: We are glad to see you too!
T2: Доброго дня, діти. Тема нашого уроку «Архітектура
персонального комп’ютера». Ми узагальнимо і систематизуємо знання з теми
«Апаратне забезпечення інформаційної системи».
2) Motivation.
T2: Ми отримали замовлення від фірми «Ірбіс», у якому її
представники звертаються до нас із проханням відібрати команду найкращих
знавців комп’ютерної техніки для подальшої співпраці з ними. Ви пройшли курс підготовки з теми «Апаратне
забезпечення операційної системи». Сьогодні ми маємо систематизувати знання, розширити їх та вибрати найкращу
команду консультантів для нашої фірми. Бажаю успіхів.
II.
Основна
частина уроку.
1.
Етап
«Інтелектуальна розминка» . Слайд 1.
T1: Now you’ll get acquainted with English
terms. I want to draw your attention with a desktop. Look on the screen (slide
1) and repeat the names of the units after me:
1)
A
monitor
2)
A
system block
3)
A
key board
4)
A
joystick
5)
A
graphic tablet
6)
An
acoustic system
7)
A
scanner
8)
A
printer
9)
A
modem
10)
A
plotter
T2:
Доводжу до вашого відома, що клієнти нашої фірми не
завжди є компетентними в комп’ютерній техніці. Інколи нам потрібно відгадувати
за описами, який пристрій чи деталь вони хочуть придбати. Вашій увазі
пропонуються деякі з них:
1)
Він
тихо працювати не вміє, хоча й зайнятий паперовою справою. Його голосний тембр,
який схожий на гуркіт, стає неприємним уже через 5 хвилин прослуховування. Його можна почути звідусіль:
у банках, офісах, канцеляріях.
(матричний принтер)
2)
Належить
до родини гризунів. Хвіст – довгий, хоча,
вже вивели породу «безхвостих».
Шкоди не завдає, живе на килимку.
(мишка)
3)
Цей
«елемент» зручно розміщується на столі або ховається в середині комп’ютера, він
затягує нас у тенета мережі Інтернет.
При цьому, з’їдає повністю сімейний бюджет.
(модем)
4)
Вона
має такі характеристики: відсутні
механічні деталі, невибаглива до
зовнішніх умов, має компактні розміри.
(флешка)
II
етап «Хто швидше». Слайд 2.
T2:
Translate the words into English.
1)
A
computer
2)
A
joystick
3)
A
monitor
4)
A
system block
5)
A
key-board
6)
A
modem
7)
A
printer
8)
A
mouse
III етап «Група».
Слайд 3.
T1: Boys and girls lets make 4 groups
according to colors you’ve got at the beginning of the lesson. Some units are
used for inputting and outputting information. Divide them into 2 groups and
say what are they used for. Use a model to answer:
-
We use a key-board for inputting information.
Inputting outputting
Mouse monitor
Scanner acoustic system
Keyboard printer
Joystick
plotter
Graphic tablet
IV етап «Змоделюй
персональний комп’ютер» . (НО1)
T2:
Із запропонованих малюнків треба скласти персональний
комп’ютер для:
А) досвідченого користувача
Б) школяра
В) ігрового клубу
Г) секретаря
V етап «Асоціативний
ряд». Слайд 4.
Make sentences with the words from the table.
e.g. We use printer for printing texts. (Слайд 5)
III. Підсумок
уроку.
1)Рефлексія – смайлики
2) Домашнє завдання. Змоделювати комп’ютер майбутнього.
Розповідь записати двома мовами.
Комментарии
Отправить комментарий