План-конспект інтегрованого уроку (інформатика – англійська мова)



План-конспект інтегрованого уроку
(інформатика – англійська мова)
проведеного у 5 класі
вчителем англійської мови Устімовою Т.В.
та вчителем інформатики Верещакою І.В.
Тема: Архітектура персонального комп’ютера.
Мета: 
-ознайомити учнів з новою лексикою теми; 
- систематизувати лексичні одиниці теми;
-навчати монологічного мовлення з опорою на прочитаний текст із використанням вивченої лексики; 
- практикувати роботу учнів у групах;
-розвивати навички порівнювати і узагальнювати отримані результати; 
- виховувати інформаційну культуру.
Матеріали до уроку: 
- презентація «Архітектура ПК» англійською мовою; 
- картки із зображенням пристроїв(НО1); 
- картки для моделювання(НО2); 
- проектор, комп’ютер, папір, фломастери.
Тип уроку: інтегрований (інформатика – англійська мова)
«Хто не вміє говорити – кар’єри не зробить»
(Бальзак)
Хід уроку
I.                   1) Greeting and aim
T1: Good morning, children.
Ps: Good morning, teacher.
T1: I’m glad to see you today!
Ps: We are glad to see you too!
T2: Доброго дня, діти. Тема нашого уроку «Архітектура персонального комп’ютера». Ми узагальнимо і систематизуємо знання з теми «Апаратне забезпечення інформаційної системи».
          2) Motivation.
T2: Ми отримали замовлення від фірми «Ірбіс», у якому її представники звертаються до нас із проханням відібрати команду найкращих знавців комп’ютерної техніки для подальшої співпраці з ними.  Ви пройшли курс підготовки з теми «Апаратне забезпечення операційної системи». Сьогодні ми маємо систематизувати  знання, розширити їх та вибрати найкращу команду консультантів для нашої фірми. Бажаю успіхів.

II.                Основна частина уроку.
1.     Етап «Інтелектуальна розминка» . Слайд 1.
T1: Now you’ll get acquainted with English terms. I want to draw your attention with a desktop. Look on the screen (slide 1) and repeat the names of the units after me:
1)    A monitor
2)    A system block
3)    A key board
4)    A joystick
5)    A graphic tablet
6)    An acoustic system
7)    A scanner
8)    A printer
9)    A modem
10)          A plotter
T2: Доводжу до вашого відома, що клієнти нашої фірми не завжди є компетентними в комп’ютерній техніці. Інколи нам потрібно відгадувати за описами, який пристрій чи деталь вони хочуть придбати. Вашій увазі пропонуються деякі з них:
1)    Він тихо працювати не вміє, хоча й зайнятий паперовою справою. Його голосний тембр, який схожий на гуркіт, стає неприємним уже через 5 хвилин  прослуховування. Його можна почути звідусіль: у банках, офісах, канцеляріях.
(матричний принтер)
2)    Належить до родини гризунів. Хвіст – довгий, хоча,  вже вивели породу  «безхвостих». Шкоди не завдає, живе на килимку.
(мишка)
3)    Цей «елемент» зручно розміщується на столі або ховається в середині комп’ютера, він затягує нас у тенета мережі  Інтернет. При цьому, з’їдає повністю сімейний бюджет.
(модем)
4)    Вона має такі характеристики:  відсутні механічні деталі,  невибаглива до зовнішніх умов, має компактні розміри.
(флешка)
II  етап  «Хто швидше». Слайд 2.
T2: Translate  the  words into English.
1)    A computer
2)    A joystick
3)    A monitor
4)    A system block
5)    A key-board
6)    A modem
7)    A printer
8)    A mouse
III етап «Група». Слайд 3.
T1: Boys and girls lets make 4 groups according to colors you’ve got at the beginning of the lesson. Some units are used for inputting and outputting information. Divide them into 2 groups and say what are they used for. Use a model to answer:



   
  • We use a key-board for inputting information.

Inputting                              outputting
Mouse                                  monitor
Scanner                                acoustic system
Keyboard                             printer
Joystick                                plotter
Graphic tablet

IV етап «Змоделюй  персональний  комп’ютер» . (НО1)
T2: Із запропонованих малюнків треба скласти персональний комп’ютер для:
А) досвідченого користувача
Б) школяра
В) ігрового клубу
Г) секретаря

V етап  «Асоціативний ряд». Слайд 4.
                             
Make sentences with the words from the table.
e.g. We use printer for printing texts. (Слайд 5)
III. Підсумок уроку.
1)Рефлексія – смайлики
2) Домашнє завдання. Змоделювати комп’ютер майбутнього. Розповідь записати  двома  мовами.

Комментарии