Місце
інформаційно-комунікативних технологій у створенні проектів в рамках програми eTwinning
В сучасному освітньому процесі набирають актуальності
питання вихованої, ініціативної особистості учня, орієнтованої на успіх. У час,
коли нові інформаційні технології
визначають необхідність виховання у підростаючому поколінні творчого і активного резерву, учителю
необхідно бути мобільним і вміти швидко пристосовуватися з більш звичайної парадигми передачі готових
знань до навчання школярів методам самостійного їх пошуку, шляхом отримання,
осмислення та використання нової інформації, необхідної їм для подальшого
розвитку. Окрім того, слід пам’ятати про те, що знання іноземної мови відкриває
перед учнями широко двері у світ нових можливостей. Отже, успіх учня напряму
залежить від того, наскільки він здатний вловити дух і потреби часу, а
використання комп’ютерних технологій напряму відповідає потребам модернізації
освіти.
Головне завдання медіаосвіти – підготувати дітей до життя в інформаційному суспільстві,
формувати в них уміння користуватися інформацією у будь-якому вигляді,
допомагати їм усвідомити результати впливу на людину засобів масової
комунікації. Успіх учителя залежить від медіа творчості, від його уміння
використовувати мультимедійну дошку, розробляти комп’ютерні презентації,
застосовувати ІКТ як засоби організації проектної діяльності учнів, організовувати
самостійну діяльність учнів.
Знання технології виготовлення комп’ютерної презентації
необхідні для того, вона виглядала професійно, її перегляд має бути комфортним
для глядача і не повинен бентежити
нелогічністю передачі інформації. Проект створює колектив однодумців,
для яких процес пізнання нового дає можливість обговорювати цікаві теми в
реальних умовах. Ця робота осмислена й активна, кожен учень має можливість
проявити себе у тому виді діяльності, який йому найбільш притаманний. Одні учні
беруть інтерв’ю, інші створюють дизайн, хтось пише текст, а хтось озвучує його.
Ця робота захоплює. Учитель у цьому процесі активний учасник, він- консультант.
Оформлювати результат своєї праці можна за допомогою
різноманітних ресурсів. Наприклад:Power Point
Publisher, Wordle, Voki, Prezi, Padlet, QR Code, Learning apps та інші.
Отже, застосування ІКТ в освіті сприяє значному
підвищенню мотивації учнів у навчанні, покращує якість навчання і до помає
ефективно взаємодіяти педагогам з учнями.
Комментарии
Отправить комментарий